Monday, April 5, 2010

evening in secret recipe.

petang tadi menghabiskan masa sambil menunggu hujan berhenti di secret recipe bersama dengan dua makhluk tuhan paling sengal iaitu cikjohn dkdewidah nama kat situ mestilah membelasah kek-kek yang lazat itu..kurang lagi duit belanja bulan ini..aesh!topik perbualan berkisar tentang anak buah masing-masing..masa inilah cikdewi dan cikjohn kita ini mengeuarkan statement nak kahwin..adus!kalau cikjohn ini aku fahamlah..dah ada calon.yang seorang lagi ini..sedih!aku..relaks saja!!calon pun belum ada, lagi berani mau cakap pasal kahwin..ops!ini kalau jung yunho baca ini mesti kecik hati!!terlebih suda..kalau cerita pasal anak buah..i have six!!semuanya lelaki.meriah!!tapi yang paling berjaya menambat hati ini adalah yang sulung..(even dia tak pernah buat apa-apa untuk aku..aesh!)even dia selalu saja mengata aku..sob..sob..tapi walaupun dah masuk darjah 2, dia tak segan pun nak cium aku lagi..itu yang buat aku lagi sayang!mungkin dia membesar depan mata..siapkan dia pergi tadika, mandikan,suapkan nasi dan dialah satu-satunya anak buah yang kena kejar dengan aku satu kawasan kedai kerana taknak pergi tadika..bila ingatkan balik kejamnya aku..then bila mak dia balik, mak dia bisik kat aku..kita kalau nak suruh budak dengar cakap bukan pukul-pukul..tapi cakap baik-baik.insaf jugaklah!!oho!sekarang ini dia dah besar..gigi depan pun besar!hahaha!rindunya kat mohd adip..sentap dah ni!!walaupun entry ini macam ditujukan khas kat mohd adip ini..tak bermakna aku tak sayang yang lagi lima itu ya..adip,nazrin,naufal,nuqman,cikdin dan uzair..meLuV is always surrounding u all!!saranghae!

2 comments:

  1. mohd adip... kap ba ro kap alip ta nun yee...
    ehehehhhh... windu juge kt baby2 haku bsr n kecik. hahaha statement! lobet2 n kudik2... :-*

    ReplyDelete
  2. ahaks!ko ade baby ker???hoh0!kem slm kt lobet2 n kudik2!!

    ReplyDelete