Thursday, April 22, 2010

itu yang terbaik..

sepertinya orng disekeliling aku mempunyai masalah yang seakan-akan sama.mungkin pengakhiran yang sama.mungkin penyelesaian yang sama.mungkin memerlukan keredhaan yang sama.mungkin keadaan yang memaksa untuk mengalah yang sama.ya...SAMA.walaupun berlainan cerita.tapi keperitaan tetap sama dirasa.mungkin bukan masanya lagi, mungkin perjalanan masih jauh lagi, mungkin masih belum layak lagi untuk menerima kebahagiaan yang membahgiakan...MUNGKIN.
ada kisah cintanya terpaksa menunggu..ada kisah cintanya terpaksa dilepaskan tanpa rela..ada kisah cintanya bertepuk tak berbunyi..kisah cinta aku??hahaha!semua diatas..ahaks!belum masanya...
semuanya perlu sabar..redha..dua perkara yang paling penting.yang pada mulanya tertanya-tanya bagaimana mahu bersabar.bagaimana perlu redha??segalanya masa yang menentukan..selalu beringat pada diri.lepaskan dirinya pada seseorang yang menyayanginya sepenuh hati,seseorang yang akan menjaga hatinya.kerna tahu dia mungkin lebih bahgia.biar dia bahgia..mungkin itu yang terbaik.ya!itu yang terbaik!
beringat pada diri.bersabar..bertahan.tuhan itu maha adil maha menyayangi.mungkin telah tersedia kebahgian didepan..MUNGKIN!harungi hidup dengan kesabaran..insyaallah..
dearluV..
sungguh aku doa kau bahgia..sungguh!sungguh aku redha..sungguh!tolonglah bahgia dengan jalan yang kau pilih..aku tahu dia mungkin terbaik.mungkin...itu yang terbaik!

No comments:

Post a Comment